Sunday 17 March 2013

Apa Dah Jadi ???


Bila lihat tajuk muka depan Sinar Harian semalam seperti gambar diatas saya dah agak apa maksud tersurat dan tersirat di sebalik berita itu.
Semalam lagi saya dah simpan keratan diatas , tetapi saya tak siarkan semalam. Sebabnya saya nak tunggu samada hari ini akan keluar atau tidak di muka depan Sinar Harian tajuk yang berbunyi 'PAS KELANTAN MAHU HUSAM KEKAL DI KELANTAN' atau 'PEMUDA PAS KELANTAN DESAK HUSAM KEKAL DI KELANTAN'. 
Rupa-rupanya tiada beb.........tiadaaaaaaa......
Maknanya apa ?
Pas Kelantan pun dah tahu bahawa mamat tu memang membawa beban kepada Pas di Kelantan dengan projek-projek khayalannya. Kalau benda yang semudah pelihara kambing pun boleh gagal, lagi nak bercakap pasal lebuh raya dan keretapi laju.
Mungkin untuk nampak lebih bersopan Pas Putrajaya diminta menjemputnya....
Kita tunggulah mungkin esok lusa dia akan umum tawar diri untuk bertanding Putrajaya...
Seronoknya aku beb kalau dia bertanding di Putrajaya. Seronokkkkkk.....senang aku nak buat kerja. Tak perlu susah payah aku nak pergi ke Kelantan. 
Amacam bro kickdefella ? Seronok tak kalau dia bertanding di Putrajaya ?

No comments:

Post a Comment