Wednesday 20 February 2013

Anwar Propagandakan Malaysia Muflis Sedangkan Malaysia Makmur


Anwar Bin Ibrahim tidak habis-habis menjual propaganda murahan untuk mencapai hasrat serakah beliau untuk menjadi Perdana Menteri Malaysia. Satu demi satu pembohongan menjadi lauk pauk harian Anwar Bin Ibrahim.  Dakwaan terbaru beliau bahawa Malaysia hampir muflis adalah satu pembohongan. Ini adalah kerana Malaysia  mempunyai sumber yang banyak serta pendapatan yang lebih besar. 
Anwar menuduh kerajaan Barisan Nasional (BN) sudah hampir muflis, maka beliau wajib menjawab siapa pegawai kerajaan yang ada di Malaysia  tidak dibayar gaji? Siapa Ketua kampung,  yang tidak mendapat elaun?  Anwar pergi menjaja ke seluruh pelusuk dunia bercerita tentang kezaliman, penindasan, tidak ada pembelaan, rakyat terabai dan semua kaum hidup menderita. Itu satu pembohongan yang amat besar. Rizab negara yang dikumpul jauh lebih banyak berbanding negara lain. 

Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak telah maklumkan kepada  Kabinet bahawa buat pertama kali dalam sejarah, cukai pendapatan tidak naik tetapi pungutan cukai mencapai RM125 bilion. Pungutan hasil itu pula diagih-agihkan dalam bentuk bantuan yang diberikan kepada rakyat. Kerajaan berusaha membantu meringankan beban rakyat dengan menyediakan lebih 200 produk 1Malaysia antaranya Kedai Rakyat 1Malaysia, Menu Rakyat 1Malaysia dan Klinik Rakyat 1Malaysia. 

Kesemua usaha bantuan yang diberikan kerajaan itu  bertujuan menurunkan kos sara hidup supaya rakyat tidak terbeban dengan masalah itu.  Maka ternyata segala tuduhan Anwar bahawa kerajaan Malaysia bankrap, kerajaan kita sudah tidak mampu merupakan pembohongan semata-mata. 
Segala bantuan yang diberikan oleh kerajaan menunjukkan bahwa kerajaan BN mampu membela nasib rakyat. Oleh itu, rakyat harus beri mandat untuk (BN) terus terajui negara  selepas pilihan raya umum akan datang supaya negara boleh kekal menjadi negara yang aman dan tenteram dan rakyat boleh hidup dengan selesa.

Rakyat sudah tahu Anwar kaki propaganda. Tin kosong yang hanya pandai bercakap tetapi tidak pernah dapat membuktikan kata-kata. Nasib penduduk Kampung Buah Pala dengan terang dan nyata tergadai dengan pembohongan Anwar. 
 Jam omega hilang dibawa angin hembusan Azizah. Kami tahu Anwar PEMBOHONG.

info : http://kedahan69ers.com/tag/propaganda-anwar/


No comments:

Post a Comment